måndag 9 februari 2009

Det börjar bli nästan löjligt...

Värsta förkylningen. Influensa. Bihåleinflammation. Måste man få allt i ett svep??!! Så här klen så här länge har jag aldrig varit i mitt vuxna liv, förutom efter mina förlossningar (=stora operationer). Nu verkar febern vara borta i alla fall, men efter nära två veckors förkylning och influensa med rejäl feber i fem dagar och nu hejdundrande huvudvärk som inte vill släppa så är jag bara såååå sliten.

G:s dagis har planeringsdag idag, så vi får vackert sitta hemma jag och barnen. Jag laddar med massor av var-snäll-och-lung-mutor i form av fri DVD-tillgång och smaskiga mellanmål i mängder till mellanmålstjejen.

Nu har hon ätit upp alla frukt jag nyss serverade och hon tycker att jag ska koka kaffe så vi får nåt fikabröd. Bäst att göra som man är tillsagd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar