söndag 16 augusti 2009

Ny VM-gren?

Friidrotts-VM pågår för fullt.
Jag har förslag på en ny gren: Mamma-gris.
Lilla I skulle utan problem gå till semifinal, åtminstone.

Det hände ett par gånger idag att jag fick gå ut ur rummet utan att ackompanjeras av ett ihållande illvrål. Jag blev mycket förvånad, efter att ha fått fundera ett par sekunder över vad som var fel. I vanliga fall blir lilla I förtvivlad intill hysteri varje gång jag kommer ur sikte. Värst är det om jag går upp för trappen, eftersom jag då stänger grinden efter mig och hon definitivt inte kan komma efter.

Detta skapar inte den bästa uppladdningen inför jobbstarten på torsdag... Om det kommer att låta på detta vis när jag går iväg på morgnarna kommer jag inte att kunna jobba alls :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar